ZF 24

Conceptul de “criza” a devenit aliatul retailerilor britanici

19.11.2008, 21:00 19

Pe o coperta recenta a revistei britanice de moda Grazia au aparut titluri de-o schioapa precum “Calcaie in vremuri de criza a creditelor”, pentru a inveseli cititoarele in contextul economic actual.

De asemenea, publicatiile rivale, Best si Marie-Claire, vestesc “moda in vremuri de criza a creditelor” pe prima pagina, scrie The Wall Street Journal. Criza creditelor a condus la implicatii mult mai profunde decat programele de salvare derulate in cazul bancilor. Termenul s-a infiltrat puternic in cultura populara, devenind o lozinca indreptata catre britanicii care nu aveau anterior nicio conexiune cu sectorul financiar.

Cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine cum incearca vanzatorii si retailerii sa-si vanda produsele folosindu-se de termenul de “criza”.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO