ZF 24

Criza a schimbat comportamentul de consum al europenilor. Produsele second-hand au devenit tot mai atragatoare

31.01.2010, 18:11 66

Criza economica a schimbat "puternic" obiceiurile de consum alemajoritatii europenilor (64%), arata ultimul studtiu alObservatoire Cetelem, citat de publicatia franceza Le Figaro.

Astfel, concluzia studiului a fost ca "criza a intipariteuropenilor comportamente rationale: acestia au devenit maiprudenti in privinta cumparaturilor, au cumpanit mai bine asupracheltuielilor si au pus accentul pe economisire".

De asemenea, ca urmare a crizei, se poate observa si o orientarea consumatorilor catre produsele second-hand. Astfel, aproapejumatate din gospodariile europene (47%) consider ca este la fel deimportnt ca pe timp de criza sa cumperi produse la mana a doua. 64%din cei interogati au declarat ca au cumparat cel putin o data omasina second-hand, 60% produse culturale (carti, CD, jocuri video)si 43% produse de vestimentatie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO