ZF 24

Cum a pierdut Otter pariul cu vestimentatia de lux

16.02.2009, 09:11 20

Extinderea distribuitorului de incaltaminte Otter pe alte segmente ale pietei a fost o consecinta a cresterii numarului de proiecte de mall-uri anuntate, dar si a lipsei de diversitate din piata de moda, comenteaza Filip Schwartz, pentru

BUSINESS Magazin

.

 

La final de 2008, vanzarile diviziei de fashion au ajuns doar lajumatate din estimari, ceea ce l-a facut pe seful Otter Distribution sa decida ca nu mai investeste deloc in deschiderea altor magazine de haine. Incaltamintea si marochinaria vor ramane la baza dezvoltarii viitoare a Otter Distribution, dar nu intr-un ritm la fel de alert ca pana acum.

Aflati mai multe despre planurile Otter pentru 2009 pe www.businessmagazin.ro

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO