ZF 24

Cum a reusit Si Newhouse sa faca din publicatiile Conde Nast cele mai atractive titluri de reviste americane

06.10.2008, 21:00 20

Vogue, The New Yorker, Glamour, GQ, Vanity Fair sau Architectural Digest. In timp ce paginile cotidianelor si ale saptamanalelor se rasucesc in chinuri pe tarabe, aceste titluri atrag cititorii la o simpla sclipire din litere, scrie revista Target.

Intoarceti acum coperta lucioasa, si veti intelege de ce: daca vrei sa vinzi, trebuie sa investesti multi, foarte multi bani. Cei mai multi bani pentru cele mai mari salarii, cea mai buna hartie, cei mai talentati scriitori si fotografi, cele mai luxoase haine, petreceri si cele-mai-cele lucruri care pot exista. Asa se traduce strategia din spatele publicatiilor Conde Nast, devenite de-a lungul anilor emblematice pentru industria mondiala a luxului.

Cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine cat timp va mai trece pana stralucirea va deveni prea scumpa chiar si pentru creatorul sau.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO