ZF 24

Cum sa reduci factura la telefon. Zi-le ca renunti

12.07.2009, 21:44 22

Tot mai multi romani, dar si firme vor sa renunte, din diferite motive, la serviciile companiilor de telefonie fixa si mobila, scrie Gandul. Motivele sunt legate in principal de criza economica, multe familii – unele avand 2-3 abonamente la retelele de telefonie mobila, plus altele pe retelele fixe - incercand sa faca economii prin scurtarea convorbirilor sau chiar rezilierea abonamentelor.

Pentru a-si pastra clientii, companiile recurg, de cele mai multe ori, la doua metode: fie propun clientului un abonament nou, la tarife mai mici decat cel de acum, fie analizeaza apelurile clientului si propun un alt tip de abonament, care sa se plieze mai bine pe nevoile acestuia. Despre cum si-au redus factura la telefon clientii cu vechime cititi pe www.gandul.info.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO