ZF 24

Cum se inteleg posetele de sute de lei cu "orice produs la 3,9 lei"

24.02.2010, 16:51 76

Calea Victoriei, numarul 14, colt cu Strada Lipscani.Intersectia a doua din cele mai cunoscute artere din Romania."Orice produs la 3,9 lei", aceasta este denumirea cu care estecunoscut magazinul aflat la intersectia dintre cele doua artere,scrie BUSINESS Magazin. Un melanj deproduse, de la icoane, brichete si pixuri la gablonzuri, articolede uz casnic in bucatarie sau imbracaminte, toate isi asteaptacumparatorii. Putin mai sus, pe aceeasi strada, se afla magazine delux sub marcile Paul & Shark, Helvetansa sau Hugo Boss.

"Amplasamentul ne ajuta foarte mult, daca era in alta parte nustiu daca merge", spune vanzatoarea din magazinul care sepromoveaza prin formula "orice produs la 3,9 lei". Tot de cel maibun vad comercial vorbesc si reprezentantii marcilor de lux, careconsidera in continuare ca artera este cea mai potrivita pentrudeschiderea de magazine care tintesc persoanele cu venituriridicate.

Criza a dus la numeroase inchideri ale magazinelor de lux insaaltele au venit in locul lor, retailul de profil ambitionandu-separca sa nu moara pe Calea Victoriei. Cititi mai multe desprecontrastele de pe una din cele mai vestiteartere din tara pe www.businessmagazin.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels