ZF 24

După 21 de ani la Wrigley, Mihai Georgescu preia conducerea Kandia

După 21 de ani la Wrigley, Mihai Georgescu preia...

Autor: Cristina Roşca

28.08.2013, 11:50 1640

Mihai Georgescu (46 de ani), executivul care a condus timp de mai bine de două decenii afacerile Wrigley în România, a preluat poziţia de director general al Kandia Dulce, compania în portofoliul căreia se găsesc branduri precum Rom, Măgura, Primola, Kandia sau Laura.

Executivul a fost numit la şefia operaţiunilor locale ale gigantului american încă din 1992, anul când Wrigley intra pe piaţa locală. În momentul plecării la începutul acestui an Georgescu spunea că vrea să rămână în domeniul FMCG, unde şi-a construit întreaga carieră.

Georgescu este unul dintre cei mai longevivi manageri români de multinaţională de pe piaţa locală. În medie mandatul unui manager, fie el român sau străin, este de 4-5 ani, iar criza a mai redus această perioadă cu 1-2 ani. În timpul mandatului său Wrigley a vândut cele câteva zeci de produse din portofoliu în toate cele 85.000 de magazine de la nivel naţional. Georgescu spunea acum câţiva ani că a reuşit să ducă gumele Orbit şi bomboanele Skittles în toate locurile în care banii schimbă mâinile, de la magazine la librării şi agenţii de turism.

Înainte de Kandia Dulce, Georgescu a fost vicepreşedintele grupului Grivco.

Georgescu îl înlocuieşte pe Gerald Neumair, Preşedintele Consiliului de Administraţie, care a fost timp de nouă luni director general interimar. Anterior postul a fost ocupat de Mihuţ Crăciun.

Kandia este unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa dulciurilor, cu afaceri de circa 150 mil. lei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO