ZF 24

eMag exportă "Black Friday" şi în Bulgaria. Update: 500.000 de vizite şi vânzări de 2 mil. euro în mai puţin de 3 ore

eMag exportă "Black Friday" şi în Bulgaria. Update:...

Autor: Adrian Seceleanu

29.11.2013, 07:48 2550

eMag, cel mai mare retailer online IT&C din România, cu afaceri estimate la 200 de milioane de euro în acest an, a ieşit în premieră cu acest eveniment de shopping şi pe o piaţă din regiune - Bulgaria, pe care a intrat la jumătatea anului trecut, arată datele de pe site-ul emag.bg.

eMag Bulgaria are în ofertă câteva sute de produse, de la telefoane şi laptopuri, până la electrocasnice - design-ul şi structura ofertelor fiind similare cu cele utilizate şi în România în urmă cu o săptămână, atunci când retailerul a organizat ediţia locală a Black Friday. 

Printre companiile prezente în oferta de Black Friday a eMag din Bulgaria se numără atât jucători internaţionali precum Lenovo sau Acer cât şi companii din România - precum Visual Fan (Allview) sau Network One Distribution (Serioux). 

eMag are o cotă de 50% de pe piaţa de retail online din Bulgaria, a declarat anterior Iulian Stanciu, directorul general al eMag. 

Compania nu organizează Black Friday şi pe piaţa din Ungaria, potrivit datelor de pe site-ul eMag.hu.

În România, eMag a obţinut în urmă cu o săptămână - când a organizat Black Friday, vânzări de 23 mil. euro, dintre care 1 mil. euro reprezintă valoarea celor 60 de autoturisme comandate de pe site.

Update. Şeful eMag: 500.000 de vizite şi vânzări de 2 mil. euro în mai puţin de trei ore

eMag Bulgaria a înregistrat în mai puţin de trei ore de la declanşarea campaniei Black Friday 500.000 de vizite pe site şi comenzi în valoare de două milioane de euro, a declarat pentru ZF Iulian Stanciu, directorul general al retailerului.

“Am avut 45.000 de vizitatori la start, ora 7:15 şi comenzi de 1 milion de euro în prima oră. Vârful de trafic simultan a fost atins la ora 8 când pe site erau 70.000 de vizitatori. Am avut o tabletă la 48 leva (108 lei) – am vândut 300 de bucăţi în 5 minute, în medie una pe secundă.
Până la ora 9:45 avem o valoare a comenzilor de două milioane de euro şi 500.000 de vizite”, a spus Stanciu.

El a adăugat că este pentru prima dată când o companie organizează Black Friday în Bulgaria şi că niciun alt competitor mare nu a intrat în joc.

“Suntem doar noi, competitorii mari nu au reacţionat. Chiar şi aşa le-au picat site-urile de la nebunia generată de noi”.

150.000 de utilizatori din Bulgaria şi-au creat în ultimele două zile cont pe site-ul eMag pe fondul campaniei de Black Friday, a adăugat şeful eMag.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO