Televizoarele clasice au disparut din oferta magazinelor on-line autohtone. Cauza: nu mai sunt cautate de cumparatori.
Era televizoarelor clasice cu tuburi catodice aproape a apus. Marile magazine on-line de electronice au scos din oferta lor aceste produse. Lanturile de retail anunta si ele o scadere constanta, dar sigura a cererii pentru aceste aparate. In retailul clasic, televizoarele cu tub catodic au insa o ancora extrem de puternica - pretul extrem de scazut.
Cu toate acestea, vanzarile de LCD-uri au reusit sa faca nu mai putin de 25a din totalul vanzarilor lantului de magazine Flamingo-Flanco, care se situeaza in top trei retaileri autohtoni. In segmentul de televizoare, LCD-urile au generat mai multe de jumatate din vanzari: pana la 65a din total, potrivit reprezentantilor retailerului. Printre aparatele preferate de romani sunt cele cu dimensiuni destul de mari. De exemplu, 30a din LCD-urile vandute aveau diagonala de circa 81 centimetri. Evenimentul Zilei
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels