ZF 24

EvZ: Romanii dau chioscul din colt pe hipermarketul de la periferie

18.10.2006, 10:02 17

In urmatorii trei ani vor fi cu aproape 50% mai multe magazine moderne - fie dezvoltari ale lanturilor deja prezente pe piata romaneasca, fie intrari ale unor marci celebre pe pietele vestice, apreciaza reprezentantii industriei de profil, prezenti la Forumul Retail Magazin, citati de Evenimentul Zilei.

La o impartire pe zone geografice, bucurestenii se dovedesc a fi cei mai mari consumatori de produse de larg consum in hiper sau supermarketuri, cu 1.000 de euro cheltuiti anual pe cap de locuitor.

La polul opus se afla locuitorii sud-vestului Romaniei, care aloca in fiecare an doar 200 de euro pentru bunurile comercializate in lanturile moderne de comert, cu toata ca astfel de magazine s-au dezvoltat in ultimii ani si in Oltenia. www.evz.ro


Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO