ZF 24

EXCLUSIV ZF: Primele imagini de la Salonul Auto de la Frankfurt. Salon in umbra "Rablei" - GALERIE FOTO (Update)

EXCLUSIV ZF: Primele imagini de la Salonul Auto de la Frankfurt - GALERIE FOTO
15.09.2009, 11:46 23

Salonul Auto de la Frankfurt, cel mai important eveniment dinindustria auto europeana din acest an, are loc imediat dupa ceprogramul "Rabla" din Germania, prin care s-au vandut 2 milioane demasini, a luat sfarsit, dar si in contextul in care in alte tariastfel de programe se lanseaza sau continua.

In plus, daca in 2007 in cadrul Salonului inca de la primele orestandurile erau pline de jurnalisti din toata lumea, anul acestasalonul este mai "aerisit".
Potrivit organizatorilor, la editia din acest an sunt asteptati750.000 de vizitatori, fata de 900.000 in 2007.

"Exista semne pozitive in piata cum ca deja s-a atins punctulminim si de acum piata auto la nivel european isi va reveni. Inseptembrie piata germana este in continuare la un nivel ridicatdeoarece cu toate ca s-au incheiar vanzarile prin programul"Rabla", livrarile vor continua pe baza comenzilor realizateanterior", a spus Ingvar Sviggum, vicepresedintele Ford Europaresponsabil de vanzari.

In opinia vicepresedintelui Ford cu toate ca programele de tip"Rabla" din Europa de Vest se vor incheia, cererea se va mentine incontinuare la un nivel ridicat, fie prin implementarea de programecare sa faca trecerea de la "Rabla" la o piata fara astfel deajutoare,

"Stralucirea" specifica Salonului auto de la Geneva, unde suntprezenti atat constructori "de volum" precum Dacia, dar si ultraexclusivisti precum Bugatti, nu o regasim la Frankfurt, undeaccentul cade pe segmentul "de mijloc" - masini destinatepublicului larg.
Totodata, Frankfurt este si cel mai mare Salon la nivel mondial, cuo suprafata totala de expundere care de apropie de 200 de hectare,si care pentru a fi parcurs integral, sunt necesare chiar si maimult de trei zile.

Daca la editia anterioara a Salonului, unde Ford a semnatcontractul cu statul roman pentru preluarea pachetului majoritar deactiuni in cadrul Automobile Craiova, in timp ce Dacia lansaversiunea diesel a modelului Logan, anul acesta "importanta"Salonului pentru Romania este mai mica.
Probabil printre cele mai importante premiere pentru Romania suntlansarile noului Renault Fluence, care inlocuieste versiunea sedana modelului compact, cel de-al doilea cel mai bine vandut model alconstructorului francez de pe piata locala dupa Symbol, dar si FordC-Max, care anunta viitorul Focus, - cel mai bine vandut Ford de pepiata romaneasca.
In ciuda zvonurilor de pe piata auto locala, Dacia nu a venit laFrankfurt cu SUV-ul Kanjara si in plus, constructorul autohton nu aorganizat nicio conferinta de presa.
Cel mai probabil primul SUV Dacia va fi prezentat in primavara, incadrul Salonului Auto de la Geneva, unde in acest an a fostprezentat Sandero Stepway, primul crossover din gamaconstructorului autohton.

Ca si in cazul saloanelor precedente, si la Frankfurtconstructorii incep sa puna tot mai mult accent pe automobile"verzi", in contextul in care la nivel european tot mai multe tariimplementeaza un sistem de taxare pe baza emisiilor de noxe.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO