ZF 24

Grupul Otter vrea să dezvolte brandul Salamander pe piaţa locală: 20 de magazine până în 2016

Filip Schwartz, 42 de ani, are cetăţenie română şi s-a născut la Bucureşti, iar în businessul cu încălţăminte pe piaţa locală se află de circa două decenii. El deţine în România mai multe lanţuri de magazine – Otter (multibrand), Salamander (multibrand), Clarks, Geox şi Aldo (monobranduri)

Filip Schwartz, 42 de ani, are cetăţenie română şi s-a născut la Bucureşti, iar în businessul cu încălţăminte pe piaţa locală se află de circa două decenii. El deţine în România mai multe lanţuri de magazine – Otter (multibrand), Salamander (multibrand), Clarks, Geox şi Aldo (monobranduri)

Autor: Cristina Roşca

07.10.2013, 00:08 1438

Filip Schwartz, acţionarul majoritar şi directorul executiv al grupului Otter Distribution, compania care aduce în România primele două cele mai vândute mărci de pantofi din lume, Clarks şi Geox, a început de luna trecută să dezvolte pe piaţa locală un lanţ nou de magazine, Salamander, cu care vrea să ajungă la 20 de magazine până la finalul lui 2016.

„Avem deja şase magazine sub acest brand şi până la finalul acestui an mai deschidem minimum două unităţi, în Piteşti şi Sibiu. Ţinta noastră este ca în următorii trei ani să ajungem la 20 de magazine şi să devenim astfel una dintre cele mai extinse reţele de încălţăminte de pe piaţa locală.“

Magazinele Salamander sunt deschise în Bucureşti (aproape de Piaţa Victoriei, Carrefour Orhideea, Auchan Militari), Constanţa (Carrefour Tom), Focşani (Pro­menada) şi Iaşi (Carre­four Felicia). Brandul a ocupat astfel unele spaţii în care erau anterior deschise magazine Promenade (brand dezvoltat de Filip Schwartz începând cu 2011, însă la care a renunţat pentru a se axa pe Salamander) şi Otter. Există însă şi spaţii noi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO