ZF 24

Lekkerland: Piata romana de convenience, 1,5 mld. euro

20.10.2008, 08:36 28

Un studiu asupra obiceiurilor alimentare ale romanilor a aratat ca 64,4% dintre consumatori au o inclinatie pronuntata catre consumul de alimente din mers, insa oferta producatorilor si a comerciantilor pentru sortimentul de convenience nu este foarte bogata, scrie BUSINESS Magazin. Potentialul de crestere vine astfel, pe de o parte, din specializarea magazinelor, dupa exemplul celor din Vest (spre exemplu, germanii prefera in special brutariile) si, pe de alta parte, din comercializarea de mancare proaspata, dupa cum completeaza Narcis Mihai, directorul general al Lekkerland Convenience Romania.

O alta veste buna pentru comercianti o reprezinta atitudinea consumatorilor romani fata de pretul produselor de tip "convenience", ei fiind cei mai putin sensibili la pret dintre tarile analizate in studiu, la polul opus fata de germani, spre exemplu. Potrivit directorului general al Lekkerland Romania, in tara noastra segmentul de "convenience" reprezinta, ca valoare, aproximativ 6% din piata de produse alimentare, adica in jur de 1,5 miliarde de euro.

Cititi mai multe despre obiceiurile de consum ale europenilor pe www.businessmagazin.ro

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO