ZF 24

Marile lanturi hoteliere mizeaza pe piata locala, in pofida unui grad de ocupare mai scazut

06.10.2008, 22:30 21

Marile lanturi hoteliere precum Marriott, Hilton, Whyndham sau Starwood intentioneaza sa afilieze noi unitati pe piata hoteliera locala, chiar daca mai multe unitati importante de pe piata au inregistrat scaderi ale gradului de ocupare in acest an.

"Am inregistrat o scadere de circa 2% a gradului de ocupare, dar la nivel de venituri inregistram in continuare cresteri. Chiar daca piata este in continuare in crestere, trebuie sa luam in calcul ca au aparut mai multe unitati", a spus Kurt Strohmayer, general manager JW Marriott Bucharest Grand Hotel.

Cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine ce planuri are Marriott pentru Bucuresti si cum intentioneaza Hilton sa se dezvolte pe piata locala.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO