Aurel Neţin, country manager al Lenovo România, Bulgaria şi Moldova: Se vând şi aceste modele de computere convertibile, dar încă nu putem vorbi de 20-30% din piaţă, ci de undeva la 10%. Dar vânzările se mişcă.
Subsidiara locală a producătorului chinez de PC-uri Lenovo şi-a păstrat şi în al treilea trimestru din acest an poziţia de lider al pieţei de computere după ce compania a livrat 34.000 de computere (desktop, laptop), o creştere de aproape 60% faţă de anul precedent, a declarat într-un interviu pentru ZF Aurel Neţin, country manager al Lenovo România, Bulgaria şi Moldova.
Lenovo a trecut pe locul întâi la vânzări în al doilea trimestru din acest an, pentru prima oară de la înfiinţarea reprezentanţei locale în anul 2005.
„În al treilea trimestru am fost numărul unu pe segmentul de notebook-uri şi pe vânzările de PC-uri pe segmentul consumer, şi locul doi pe vânzările către segmentul comercial. Per total, am fost numărul unu pe piaţa de PC-uri“, a spus Neţin, citând datele companiei de analiză IDC.