ZF 24

OMT: Activitatile de promovare ale Romaniei se desfasoara intr-un mod dezorganizat

09.07.2007, 13:40 19

Autoritatile din turism nu au o strategie clara de promovare a Romaniei, activitatile din acest domeniu derulandu-se intr-un mod dezordonat, fara identificarea unor segmente de piata care au cu adevarat potential, se arata in master-planul elaborat de Organizatia Mondiala a Turismului(OMT).
"Mixul activitatilor curente de marketing si promovare, incluzand de exemplu birourile de promovare din strainatate, participarea la targuri, paginile de web, materialele promotionale, publicitatea, nu este coordonat si nu este destinat realizarii unor obiective strategice specifice. Aceste activitati tind sa fie desfasurate in stil ad hoc, dezordonat", potrivit master-planului prezentat astazi de reprezentanti ai OMT si ai Ministerului pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii, Comert, Turism si Profesii Liberale.
Specialistii OMT au ajuns la concluzia ca sloganul "Romania. Mereu Surprinzatoare" transmite imagini amestecate si se refera la faptul ca vizitatorii au experiente care le depasesc asteptarile, dar nu mentioneaza ca surprizele pot sa fie si neplacute. Privita in ansamblu, Romania nu are nicio imagine clara sau puternica pe piata. Mediafax

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO