Orange, liderul pieţei locale de telefonie mobilă, are la sfârşitul acestui an cea mai agresivă campanie de achiziţie de clienţi noi pentru serviciul de televiziune prin satelit de pe întreaga piaţă, cei mai mari rivali de pe piaţa de servicii TV desfăşurând în schimb campanii pentru pachetele de servicii care includ şi telefonie şi net fix sau, în cazul RCS&RDS - pentru telefonia mobilă.
Orange, cel mai nou intrat pe piaţa de servicii de televiziune prin satelit (DTH), care a ajuns în mai puţin de doi ani la circa 5% din numărul de abonamente DTH (peste 110.000 de contracte), le oferă clienţilor noi o perioadă de şapte luni gratuite de furnizare a serviciului în cazul contractelor semnate pe o perioadă de doi ani de zile. Abonamentele la Orange TV au preţuri între 22 lei (5 euro) şi 71 de lei (16 euro) pe lună, iar chiria lunară pentru receiver („decodor”) este de 11 lei (2,5 euro). Campania Orange vizează în special propria bază de abonaţi pentru serviciile de telefonie mobilă, sau clienţii care sunt gata să semneze pentru un contract de telefonie mobilă, pentru că doar aceste două segmente de utilizatori sunt scutite de plata taxelor de activare şi instalare, în valoare de 20 de euro fiecare.