ZF 24

Recesiunea mondiala nu a afectat inca bugetele de promovare ale advertiserilor locali, desi investitiile brute in publicitate au scazut usor

21.08.2008, 21:30 14

Investitiile brute in publicitate ale celor mai importanti zece advertiseri de pe piata locala au scazut cu 30 mil. euro in prima jumatate a anului fata de aceeasi perioada din 2007, pana la 680 de milioane de euro, potrivit datelor companiei de cercetare Alfa Cont Mediawatch. Statiile de televiziune si agentiile de media vorbesc insa in continuare de rate de crestere, desi datele brute fara discount arata o scadere a investitiilor.

"Investitiile nete nu au scazut, au crescut. Aceasta discrepanta vine din necorelarea preturilor rate card cu cele nete. Pentru televiziune, rate card-ul nu mai este un instrument de vanzare avand in vedere ca peste 90% din clienti cumpara in functie de audienta", explica Ciprian Stancu, director de vanzari al companiei Pro TV, care detine posturile Pro TV, Acasa TV, Sport.ro, Pro Cinema, Pro TV International si licenta MTV pe piata locala.

Cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine cu cat este estimat ca vor creste in acest an investitiile in televiziune.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO