Leonardo, cel mai mare retailer din industria locală de încălţăminte, intră în ultimul an al procesului de reorganizare după ce în a doua jumătate a anului 2009 intra în insolvenţă sub presiunea creditelor. Leonardo număra peste 250 de magazine cu afaceri de 136 mil. euro la acea dată. Astăzi, după ani de reorganizare, retailerul estimează afaceri de 46 mil. euro pentru 2013, de circa trei ori mai mici decât înainte de intrarea în insolvenţă la o reţea de 140 de magazine.
„Leonardo se află în plin proces de reorganizare cu planul votat şi aprobat. Intrăm în curând în ultimul an al acestui plan. Măsurile adoptate de Leonardo au vizat foarte mult reorganizarea internă. Aici vorbim în primul rând despre fluxuri interdepartamente, despre schimbări la nivel de management, despre schimbări structurale, despre externalizare de activităţi“, spune Radu Anton, directorul general al Leonardo.
Executivul a venit la conducerea retailerului de pantofi în decembrie 2010 ocupându-se astfel de restructurarea companiei. Anterior el a lucrat timp de un deceniu în comerţul modern, în cadrul unor giganţi străini precum Selgros, Kaufland şi Real, unde a ocupat poziţii de director de vânzări şi customer care şi director de magazin.