ZF 24

Sarbatorile de criza, o afacere de 1 miliard de euro. Clientul "nu iau, doar ma uit" ia cu asalt supermarketul

Sarbatorile de criza, o afacere de 1 miliard de euro. Clientul "nu iau, doar ma uit" ia cu asalt supermarketul
21.12.2009, 10:31 34

Lunecus prin noroi la raionul de bauturi acidulate din CoraLujerului. Oamenii patineaza printre bauturi, unii iau, altiiprivesc: "Vreti un bidon (cu bere n.r.) ?" "Nu iau, doar ma uit. Osa ciocnim cu apa anul asta". La raionul de carne de porc,clientilor le trebuie in medie 5 minute ca sa se decida pe care dincele 20 de bucati de "spata porc cu os si soric" o pun in carucior.Halcile de carne sunt zvarlite de la un client la altul si inapoi,oamenilor fiindu-le greu sa decida ce merita si ce nu. Salamurilesunt pipaite, carnatii la fel, la branza femeia din spatelegalantarului nici nu mai intreaba: "Cu ce va servesc?", ci "Cevreti sa gustati?". La peste afumat (de 29 lei kilu'), atinsu-iinterzis: "Nu atingeti! Luati mana va rog. Spuneti-mi mie si vi-larat eu. Acesta?". "Nu, unul mai afumat si mai…". "Mai cum? Haispuneti? Mai mic? Ati vrut sa spuneti mai mic, nu?". Clienta, cujumatate de gura: "Daa". Lucratoarea: "Stiam eu. Nu va fie rusine.Si eu sunt tot ca dumneavoastra. Si mie mi se par prea scumpe".

Despre cum se vad Sarbatorile de iarna dinhypermarketuri cititi pe www.gandul.info.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO