Sponsorii care apar pe tricourile echipelor ce activeaza in celemai puternice cinci campionate de fotbal din Europa (Anglia,Spania, Italia, Germania si Franta) au scos din buzunare 365 demilioane de euro in sezonul 2009/10, scrie Finance Football.
Cluburile din Bundesliga (Germania) sunt pe primul loc lacapitolul venituri din sponsorizari, ele castigand in medie 6,3milioane de euro, in crestere cu 5% fata de sezonul trecut.
Germanii sunt urmati de echipele britanice, cu venituri medii de4,81 milioane de euro, in scadere cu aproape 10% fata de anultrecut. Pe locul trei se situeaza echipele din Seria A (Italia), cu3,52 mil. euro, fiind urmate de cele spaniole si franceze, cuvenituri medii de 2,64 mil. euro, respectiv 2,19 mil. euro.
Companiile care au investit masiv in sponsorizarea echipelor detop din Europa sunt cele de pariuri on-line (67,5 milioane de euro,in crestere cu 36,1%), energie (47 mil. euro, +3,8%), transporturi(44 mil. euro, +16,4%), finante (42,7 mil. euro, -21,3%), auto(41,2 mil. euro, -4,2%) si telecomunicatii (32,6 mil. euro,-7,4%).
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels