ZF 24

Ţiriac vrea să-şi facă benzinării şi o platformă de comerţ online cu petrol: O să poţi să-ţi comanzi produse petroliere ca pe o pereche de pantofi

Remus Hîrceagă, directorul general al  Oil Energy Trading

Vrem să deschidem o reţea de puncte de alimentare cu combustibili care vor fi amplasate în reţeaua Ţiriac Auto. Avem 15 astfel de centre în atenţie, prima benzinărie urmând să fie deschisă în decembrie. Este o reţea care va deservi iniţial consumul propriu al grupului, care se ridică undeva la 4 milioane de litri pe an. De asemenea, vor putea fi alimentate şi maşinile care intră în service-urile Ţiriac Auto pentru alte reparaţii.

Remus Hîrceagă, directorul general al Oil Energy Trading Vrem să deschidem o reţea de puncte de alimentare cu combustibili care vor fi amplasate în reţeaua Ţiriac Auto. Avem 15 astfel de centre în atenţie, prima benzinărie urmând să fie deschisă în decembrie. Este o reţea care va deservi iniţial consumul propriu al grupului, care se ridică undeva la 4 milioane de litri pe an. De asemenea, vor putea fi alimentate şi maşinile care intră în service-urile Ţiriac Auto pentru alte reparaţii.

Autor: Roxana Petrescu

19.09.2013, 00:08 233

Oil Energy Trading, companie specializată în comerţul cu produse petroliere care face parte din divizia de energie a Ţiriac Holdings, structură care reuneşte businessurile derulate de Ion Ţiriac, spune că va termina anul acesta cu afaceri de 30 de milioane de euro, la volume în creştere de circa 4 ori faţă de cele din 2012.

Planurile de dezvoltare nu se limitează însă numai la comerţul cu carburanţi, ci includ şi un lanţ de puncte de alimentare şi o plat­formă de tran­zacţionare online, des­tinată mai ales clienţilor de talie mică.

„Afacerea a început în 2012, iar în 13 aprilie am făcut prima livrare. Exista deja o companie pe zona de energie solară în cadrul Ţiriac Energy (Blue Sand – n.red.), iar o firmă de energie care doreşte un business sus­te­nabil pe termen lung trebuie să aibă în portofoliu şi produse petroliere. Dacă până anul trecut circa 25-30% din motorina consumată local era din import, acum procentul s-a di­­minuat sem­nifi­cativ. Iniţial ne do­ream com­ple­tarea acti­vităţii de trading internaţional şi un birou la Geneva, dar acum acest plan este amânat pentru că majorarea capacităţii de producţie locale ne-a determinat să semnăm parte­neriate şi cu rafinăriile locale“, spune Remus Hîrceagă, directorul general al Oil Energy Trading.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO