Oil Energy Trading, companie specializată în comerţul cu produse petroliere care face parte din divizia de energie a Ţiriac Holdings, structură care reuneşte businessurile derulate de Ion Ţiriac, spune că va termina anul acesta cu afaceri de 30 de milioane de euro, la volume în creştere de circa 4 ori faţă de cele din 2012.
Planurile de dezvoltare nu se limitează însă numai la comerţul cu carburanţi, ci includ şi un lanţ de puncte de alimentare şi o platformă de tranzacţionare online, destinată mai ales clienţilor de talie mică.
„Afacerea a început în 2012, iar în 13 aprilie am făcut prima livrare. Exista deja o companie pe zona de energie solară în cadrul Ţiriac Energy (Blue Sand – n.red.), iar o firmă de energie care doreşte un business sustenabil pe termen lung trebuie să aibă în portofoliu şi produse petroliere. Dacă până anul trecut circa 25-30% din motorina consumată local era din import, acum procentul s-a diminuat semnificativ. Iniţial ne doream completarea activităţii de trading internaţional şi un birou la Geneva, dar acum acest plan este amânat pentru că majorarea capacităţii de producţie locale ne-a determinat să semnăm parteneriate şi cu rafinăriile locale“, spune Remus Hîrceagă, directorul general al Oil Energy Trading.