ZF 24

Tomşa, SAP: Reţelele sociale par să devină principalul mijloc de comunicare între companii şi clienţi

Tomşa, SAP: Reţelele sociale par să devină...

Autor: Ioana Nita

21.01.2014, 00:06 208
Companiile şi-au schimbat în ultima perioadă semnificativ modul în care îşi desfăşoară afacerile din cauza crizei economice şi a intensificării concurenţei atât în mediul offline, cât şi în mediul online, ceea ce va duce la o creştere a cererii pentru soluţiile de mobilitate pentru firme, potrivit lui Valentin Tomşa, directorul executiv al SAP România, subsidiara locală a producătorului german de soluţii software de business.
 
„Extinderea tehnologiilor şi omniprezenţa telefoanelor mobile fac ca efortul companiilor de a fi prezente în piaţă şi mai aproape de consumator să crească exponenţial. Astfel, vom asista la un interes mai mare din partea companiilor pentru soluţiile de mobilitate, pentru a asigura un nivel mult mai ridicat de accesibilitate asupra informaţiilor esenţiale de business şi pentru accelerarea ritmului în care îşi desfăşoară procesele operaţionale. Din punct de vedere tehnologic, reţelele sociale par să devină mijlocul principal de comunicare între companii şi consumatori şi deja se poate observa o deplasare a tehnologiei către consumator, pe fondul creşterii competiţiei online şi a aşteptărilor consumatorului“, a declarat pentru ZF Tomşa.
 
Compania germană SAP (Systems, Appli­cations, and Products in Data Processing) produce şi implementează soluţii software pentru managementul afacerilor, compania fiind cunoscută în principal pentru soluţiile ERP (Enterprise Resource Planning) care integrează toate informaţiile dintr-o organizaţie într-o platformă software unică şi oferă astfel un „tablou de comandă“ pentru operaţiunile companiei.
 
SAP are însă în portofoliul de produse şi servicii oferite şi soluţii de mobilitate, cloud şi analiză a datelor pe care încearcă să le dezvolte de acum patru ani, acestea fiind de altfel principalele arii de extindere şi pentru anul 2014. 
 
„În primul rând vom miza pe segmentul soluţiilor de mobilitate, care asigură un nivel mult mai ridicat de accesibilitate asupra informaţiilor esenţiale de business şi accelerează ritmul în care se desfăşoară procesele operaţionale din cadrul companiilor. Vom continua să dezvoltăm şi sectorul cloud, pentru a le oferi clienţilor noştri posibilitatea de a obţine un cost total al investiţiei mai scăzut, un raport mai bun între timp şi performanţă, precum şi un grad de flexibilitate şi siguranţă mai ridicat. Nu în ultimul rând, ne-am propus să ajutăm în continuare companiile locale să îşi dezvolte relaţia cu consumatorii şi furnizorii prin intermediul soluţiilor analitice“, a punctat directorul executiv al SAP România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO