ZF 24

Trei antreprenori români încearcă să se rupă de „lanţul“ comerţului modern şi pariază pe magazine de nişă ca în Europa de Vest

Trei antreprenori români încearcă să se rupă de...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

03.09.2014, 13:01 644
Supremia Group din Alba, producător de ingrediente alimentare controlat de antreprenorul Levente Bara, Betty Ice din Suceava, al doilea mare producător de îngheţată, deţinut de Vasile Ar­me­nean, şi Sonim­pex Topoloveni din Argeş, pro­du­cător de magiun şi dulceţuri, o afacere pusă pe picioare de Bibiana Stanciulov, sunt cele trei afaceri antreprenoriale care au pariat pe magazine de nişă într-o perioadă în care lanţurile in­ter­naţionale din comerţul modern lasă fără suflu magazinele de cartier ale românilor.
 
Dacă Supremia Group a început printr-un magazin la poarta fabricii, iar apoi s-a extins în două malluri cu brandul Poveşti cu Condimente, Betty Ice a ales centrele istorice ale mai multor oraşe mari din ţară, unde a deschis magazine cu îngheţată, în timp ce magiunul de Topoloveni ajunge în două magazine proprii din Capitală. Magazinele de nişă, unde o singură gamă reprezintă mai mult de 80-90% din totalul produselor comercializate, sunt foarte întâlnite pe arterele comerciale din ţările din vestul Europei, în timp ce în România majoritatea producătorilor locali aleg să încheie contracte cu retailerii alimentari.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO