„Poate una dintre cele mai importante decizii, cu beneficii imense asupra evoluţiei businessului, a fost concentrarea tuturor operaţiunilor în locaţia din şoseaua Pipera. Am reuşit să închiriem sau să vindem locaţiile din nordul Bucureştiului şi am comasat toată activitatea într-un singur punct de lucru“, a spus Paul Badea Jr. Pe lângă centrul din Pipera, firma mai avea un service în Tunari.
Anul 2016 înseamnă pentru Badsi reintrarea pe profit, cu 650 de vehicule comercializate până la mijlocul lunii august şi un grad al încărcării atelierelor de 91%. „Focusul principal pentru anul 2016 este asigurarea profitului necesar realizării investiţiilor pe care ni le dorim în 2017. Din punctul de vedere al dezvoltării, strategia noastră este să ducem procesele până la nivelul la care să putem crea un standard pe care ulterior să-l implementăm şi în alte locaţii. (...) Ne bazăm dezvoltarea pe cât de eficient suntem capabili să gestionăm nevoile clienţilor noştri şi mai puţin pe ce volum de lucrări putem acoperi. Vrem o creştere calitativă mai degrabă decât una cantitativă“ a concluzionat Paul Badea Jr.