Cresterea vanzarilor Metro in Romania s-a situat in primul trimestru peste media din Europa de Est, unde vanzarile retailerului au urcat cu 22,6%, la 3,2 miliarde de euro, a anuntat, astazi, grupul german.
Excluzand veniturile magazinelor Geant preluate anul trecut in Polonia, avansul vanzarilor din regiune a fost de 17,9%.
Profitul operational al Metro a scazut in primul trimestru cu 11%, la 123 milioane euro, in pofida unei cresteri importante a vanzarilor, in conditiile in care principalul retailer german a cheltuit circa 15 milioane euro pentru integrarea magazinelor Wal-Mart din Germania, achizitionate in 2006, se arata intr-un raportul financiar al Metro.
Profitul inainte de deducerea impozitelor si dobanzilor (EBIT) s-a plasat in primele trei luni ale anului anterior la 138 milioane de euro.
Vanzarile grupului au avansat cu 12,1% in perioada ianuarie-martie 2007, la aproape 15 miliarde de euro, influentate de cresterea de 14,1% inregistrata de operatiunile internationale, pana la 8,3 miliarde de euro. Mediafax
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels