Achiziţiile de bunuri alimentare şi nealimentare ale reţelei de 12 hipermarketuri Cora sunt realizate de trei românce de nici 40 de ani care au în gestiune un portofoliu de peste 1.000 de furnizori şi circa 60.000 de produse, potrivit ultimelor date ale ZF.
Directorii de achiziţii ai Cora lucrează pentru companie de cel puţin trei ani, însă au experienţă mai vastă în domeniu, lucrând pentru alţi jucători din industrie. Reţeaua Cora este condusă de francezul Philippe Lejeune de mai bine de un deceniu, însă biroul de achiziţii al reţelei cu afaceri de peste 370 mil. euro în 2013 este lăsat pe mâna unei echipe formate din trei românce, respectiv Camelia Naciadi (33 de ani), Steluţa Radu (36 de ani) şi Aura Rădulescu (38 de ani).
Franco-belgienii de la Cora sunt prezenţi în România cu o reţea de 12 hipermarketuri, fiind unul dintre cei mai puţin extinşi retaileri.
Încă de la intrarea pe piaţă acum mai bine de un deceniu, Cora a adoptat o politică prudentă, ba mai mult, franco-belgienii au frânat expansiunea în România în 2014 deoarece acţionarii grupului franco-belgian sunt nemulţumiţi de rezultatele financiare.
Oficialii companiei spun că este vorba de o consolidare a activităţii, nu de o vânzare, totuşi în piaţă au apărut informaţii potrivit cărora compania ar analiza şi un exit.
Cora a avut în România în 2013 afaceri de 1,63 mld. lei (370 de milioane de euro), similare celor din 2008 deşi reţeaua a crescut de la trei la 12 magazine.