Burse - Fonduri mutuale

De ce a durat doar şase zile oferta la Petrom? Şeful Fondului Proprietatea: Mulţi investitori sunt deja familiarizaţi cu Petrom. Nu era nevoie de o perioadă extinsă

Greg Konieczny pentru ZF: Deşi neuzual pentru o ofertă de vânzare accelerată, în acest caz a existat o perioadă de informare a investitorilor anterioară tranzacţiei, derulată de analiştii consorţiului de intermediere după anunţul privind intenţia de vânzare a participaţiei

Greg Konieczny pentru ZF: Deşi neuzual pentru o ofertă de vânzare accelerată, în acest caz a existat o perioadă de informare a investitorilor anterioară tranzacţiei, derulată de analiştii consorţiului de intermediere după anunţul privind intenţia de vânzare a participaţiei

Autor: Liviu Popescu

18.10.2016, 00:08 1288

Brokerii susţin că oferta de vânzare la OMV Petrom a Fondului Proprie­tatea a fost una rapidă şi cu o durată scurtă, iar infor­maţiile nu au fost dise­mi­nate în timp util către micii inves­titori actuali şi potenţiali.

Fondul Proprietatea răspunde că mulţi investitori sunt familiarizaţi cu Petrom şi nu era nevoie de o perioadă mai mare a ofertei de vânzare.

„OMV Petrom este listată şi foarte mulţi investitori sunt deja familiarizaţi cu această companie, astfel că nu a fost nevoie să extindem perioada ofertei de vânzare“, a răspuns Greg Konieczny, şeful echipei locale a Franklin Tem­pleton, administratorul Fondului Pro­prietatea, la solicitarea ZF.

Oferta de vânzare a 6,4% din compania petrolieră de către Fondul Proprietatea s-a desfăşurat în perioada 6-13 octombrie, pe parcursul a şase zile lucrătoare. Fondul Proprietatea a încasat aproximativ 760 de milioane de lei din oferta de vânzare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO