Business Hi-Tech

10% din firme folosesc smartphone-urile mai mult decât pentru a-şi citi e-mail-urile

10% din firme folosesc smartphone-urile mai mult decât...

Autor: Adrian Seceleanu

04.05.2015, 00:08 291

Segmentul de aplicaţii mobile dedicate companiilor are un potenţial puternic de creştere, spun Orange şi Vodafone, liderii pieţei locale de telecomunicaţii.

Aproximativ 10% dintre com­pa­niile din România folosesc în prezent smart­phone-uri, tablete şi aplicaţii mobile de­dicate pentru a le oferi an­ga­jaţilor, printre altele, acces în timp real la datele companiei pentru a stimula vân­ză­rile şi a-şi menţine baza de clienţi, au de­cla­rat în cadrul conferinţei ZF Mobilio ’15 Florin Popa - business to business direc­tor al Orange România - şi Valentin Ştefan, direc­tor business development al Vodafone România.

„Aproximativ 10% dintre companii accesează aplicaţiile de business astăzi de pe dispozitive mobile. Toată lumea vorbeşte despre digitalizarea businessului, şi sunt industrii care îşi doresc deja să facă paşi rapizi, fiind presaţi în această direcţie şi de piaţă”, a declarat Florin Popa.

„Dacă ne uităm la companii care într-adevăr au mers destul de departe în zona de utilizare a echipamentelor şi aplicaţiilor mobile probabil că rata de utilizare este pe acolo, în jur de 10%”, a punctat Valentin Ştefan, adăugând că procentul de 10% se referă la companiile care nu folosesc smartphone-urile doar pentru a accesa e-mail-urile, ci pentru aplicaţii complexe. Iniţial, a adăugat reprezentantul Vodafone, companiile erau cele care foloseau într-o mai mare măsură decât clienţii de retail serviciile de date mobile şi echipamentele mobile.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO