Segmentul de aplicaţii mobile dedicate companiilor are un potenţial puternic de creştere, spun Orange şi Vodafone, liderii pieţei locale de telecomunicaţii.
Aproximativ 10% dintre companiile din România folosesc în prezent smartphone-uri, tablete şi aplicaţii mobile dedicate pentru a le oferi angajaţilor, printre altele, acces în timp real la datele companiei pentru a stimula vânzările şi a-şi menţine baza de clienţi, au declarat în cadrul conferinţei ZF Mobilio ’15 Florin Popa - business to business director al Orange România - şi Valentin Ştefan, director business development al Vodafone România.
„Aproximativ 10% dintre companii accesează aplicaţiile de business astăzi de pe dispozitive mobile. Toată lumea vorbeşte despre digitalizarea businessului, şi sunt industrii care îşi doresc deja să facă paşi rapizi, fiind presaţi în această direcţie şi de piaţă”, a declarat Florin Popa.
„Dacă ne uităm la companii care într-adevăr au mers destul de departe în zona de utilizare a echipamentelor şi aplicaţiilor mobile probabil că rata de utilizare este pe acolo, în jur de 10%”, a punctat Valentin Ştefan, adăugând că procentul de 10% se referă la companiile care nu folosesc smartphone-urile doar pentru a accesa e-mail-urile, ci pentru aplicaţii complexe. Iniţial, a adăugat reprezentantul Vodafone, companiile erau cele care foloseau într-o mai mare măsură decât clienţii de retail serviciile de date mobile şi echipamentele mobile.