Business Hi-Tech

Fashion Days: Vânzările din România au crescut cu peste 60% în primele 9 luni, la 130 mil. lei

Robert Berza, CEO-ul Fashion Days: Nivelul investiţiilor Fashion Days a crescut în linie cu evoluţia businessului. Am estimat o creştere de 50% şi a investiţiilor pentru 2017 faţă de anul trecut, care au fost şi urmează să fie realizate în IT

Robert Berza, CEO-ul Fashion Days: Nivelul investiţiilor Fashion Days a crescut în linie cu evoluţia businessului. Am estimat o creştere de 50% şi a investiţiilor pentru 2017 faţă de anul trecut, care au fost şi urmează să fie realizate în IT

Autor: Ioana Nita

03.10.2017, 00:06 328
Retailerul online de modă a început să livreze şi prin intermediul Poştei Române, iar în prima jumătate a anului viitor se aşteaptă ca între 5.000 şi10.000 de colete pe lună să fie livrate de la oficiile poştale din ţară.
Grupul Fashion Days, specializat în comercializarea online a articolelor de modă, a obţinut în primele nouă luni ale acestui an venituri de 210 milioane lei, din care 60% au fost generate de vânzările de piaţa locală, conform pri­melor estimări ale reprezentanţilor retailerului online de fashion. „În primele nouă luni ale anului, Fashion Days a înregistrat vânzări de 210 milioane de lei, la nivelul grupului, dintre care 130 de milioane de lei, în România, cu 66% mai mult faţă de aceeaşi perioadă din 2016”, a declarat pentru ZF Robert Berza, CEO-ul Fashion Days. Anul trecut Fashion Days Shopping SRL, compania care operează magazinele online cu acelaşi nume în toate cele trei ţări – România, Bulgaria şi Ungaria, a înregistrat o cifră de afaceri netă de 228,2 mi­lioane lei, din care 136 milioane de lei au fost generate de businessul local.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO