Business Hi-Tech

Grupul FlorideLux.ro creşte cu peste 5% anul acesta şi mizează pe un avans de 30% în următorii 3 ani

Noua florărie din Capitală deschisă la sfârşitul săptămânii trecute este dotată şi cu o vitrină digitală care le permite clienţilor să interacţioneze şi cu website-ul FlorideLux.ro

Noua florărie din Capitală deschisă la sfârşitul săptămânii trecute este dotată şi cu o vitrină digitală care le permite clienţilor să interacţioneze şi cu website-ul FlorideLux.ro

Autor: Ioana Nita

15.12.2014, 00:08 227

Grupul FlorideLux.ro, specializat în comercializarea online a buchetelor de flori şi a aranjamentelor florale, va încheia anul acesta cu afaceri cuprinse între 3,5 milioane lei şi 4 milioane lei (800.000-900.000 euro), sub estimările iniţiale de peste 5 milioane lei (1,2 milioane euro), ca urmare a investiţiilor realizate pentru extinderea businessului.

„Pentru anul acesta estimez afaceri de 800.000-900.000 euro, o creştere modestă, dar având în vedere investiţiile făcute este justificabil. Am avut practic un moment de respiro pentru a putea să turez motoarele mult mai puternic în 2015, 2016 şi 2017 – trei ani în care ne-am propus o strategie extrem de agresivă atât pe online, cât şi pe offline. Vorbesc de creşteri de 30-40% pe an, cu un «boost» în anul trei de activitate, când toate francizele îşi vor atinge maturitatea şi automat vom ajunge şi la cele 50 de locaţii pe care le vom franciza“, a declarat pentru ZF Marius Dosinescu, CEO şi fondator al grupului FlorideLux.

În 2013, afacerile FlorideLux s-au situat la circa 3,3 milioane de lei (750.000 de euro), iar anul acesta grupul s-a concentrat pe dezvoltarea businessului, prin investiţii de aproximativ 70.000 de euro. Cea mai mare parte a fondurilor au fost investite în zona tehnologică - sistem de gestiune ERP, centrală telefonică, soft de produc­ţie - astfel încât toate francizele FlorideLux să lucreze într-un sistem integrat.

În decurs de un an Grupul FlorideLux a ajuns la şase francize în Bucu­reşti, Braşov, Arad, Piteşti şi Iaşi, iar la sfâr­şitul săptămânii trecute a inaugurat şi primul magazin în regim propriu în Capitală. Dosi­nes­cu a explicat că a fi prezent şi în online, şi în offline este o reţetă de succes care se observă şi în cazul retailerilor precum eMag sau evoMag.

„Prezenţa fizică, interacţiunea umană şi cunoaşterea clienţilor aduc după sine o dezvoltare mult mai rapidă şi mai viabilă“, a completat şeful FlorideLux.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO