Business Hi-Tech

HelloHungry: Investim peste 1 mil. euro în România, unde piaţa este fragmentată şi competiţia acerbă

Vladimir Davchev, HelloHungry: „În România rata de anulare a comenzilor es­te foarte redusă - circa 2%.“

Vladimir Davchev, HelloHungry: „În România rata de anulare a comenzilor es­te foarte redusă - circa 2%.“

Autor: Ioana Nita

25.09.2017, 00:05 459

HelloHungry, grupul bulgar care deţine platforma BGmenu.com - cel mai mare serviciu de comenzi de mâncare online şi de catering din Bulgaria - şi platforma locală Oliviera, are un buget de investiţii de peste un milion de euro anul acesta pentru piaţa din România, fondurile fiind alocate activităţilor de marketing şi promovare şi dezvoltării în afara Capitalei.

„Anul acesta vom investi peste un million de euro pe piaţa din România. Trebuie să investim pentru că piaţa locală de profil este încă foarte tânără şi foarte fragmentată, iar competiţia este acerbă. Ţinta de creştere pe plan local pentru 2017 este de peste 100%”, a declarat Vladimir Davchev, fondatorul HelloHungry.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO