Business Hi-Tech

LG: Vânzările de televizoare vor depăşi 1,2 milioane de unităţi în 2016, o piaţă de 350 mil. euro

Sorin Spînu, directorul diviziei de consumer electronics în cadrul LG România: „Circa 60% din livrările de televizoare se fac în a doua jumătate a anului“

Sorin Spînu, directorul diviziei de consumer electronics în cadrul LG România: „Circa 60% din livrările de televizoare se fac în a doua jumătate a anului“

Autor: Ioana Nita

21.06.2016, 00:00 201

În primele patru luni din 2016, piaţa locală de televizoare a înregistrat deja un avans de 26% în volum şi de 16% în valoare.

Volumul vânzărilor de televizoare va înregistra anul acesta o creştere de circa 26%, urmând să depăşească astfel 1,2 milioane de unităţi, în timp ce avansul valoric va fi mai redus, de circa 15%, în condiţiile în care preţul mediu se va reduce faţă de 2015. Astfel, piaţa de televizoare va ajunge la aproximativ 350 de milioane euro, după ce în 2015 livrările de profil au avut o creştere moderată de circa 7-8%, atât din punct de vedere cantitativ, cât şi valoric, potrivit estimărilor LG Electronics România, subsidiara locală a companiei sud-coreene de electronice.

„În primele patru luni ale acestui an piaţa locală de televizoare a crescut cu 26% în volum şi cu 16% în valoare pe fondul scăderii TVA şi al campionatului european de fotbal. Cred că acest trend se va menţine, ceea ce înseamnă că vom încheia anul cu o creştere de circa 26-28% în volum şi de aproximativ 15-16% în valoare, ceea ce va duce piaţa la 350 milioane euro”, a declarat pentru ZF Sorin Spînu, directorul diviziei de consumer electronics în cadrul LG România, unul dintre cei mai mari producători de televizoare de pe plan local.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO