Business Hi-Tech

Samsung: Vânzările de televizoare au crescut uşor în 2015 la circa un milion de unităţi în valoare de 300 mil. €

Compania sud-coreeană a lansat săptămâna aceasta noua gamă de televizoare SUHD, care au o rezoluţie de patru ori mai mare decât modelele Full HD

Compania sud-coreeană a lansat săptămâna aceasta noua gamă de televizoare SUHD, care au o rezoluţie de patru ori mai mare decât modelele Full HD

Autor: Ioana Nita

11.05.2016, 00:05 181
Piaţa locală de televizoare a înregistrat anul trecut o creştere uşoară, la un milion de unităţi, de la 970.000 de unităţi vândute în 2014, valoarea totală a vânzărilor situân­du-se la circa 300 milioane de euro, potrivit estimărilor subsidiarei locale a gigantului sud-coreean Samsung. În 2014, piaţa de profil a avut un avans neaşteptat de aproximativ 35% din punct de vedere cantitativ şi de 20% din punct de vedere valoric.
 
„Estimarea noastră pentru anul trecut că piaţa va ajunge la un milion de unităţi s-a adeverit. Când am făcut estimarea am luat în calcul o contribuţie a acelor evenimente speciale de vânzare cum sunt Paştele, Crăciunul şi Black Friday care s-au ridicat la nivelul aşteptărilor şi astfel nivelul de vânzări a ajuns la aproximativ un milion de unităţi, valorea medie a unui televizor vândut fiind de 1.350 lei”, a declarat pentru ZF Victor Armăşelu, directorul diviziei de consumer electronics din cadrul Samsung Electronics România, liderul pieţei locale de televizoare. El a explicat că este puţin probabil ca vânzările de televizoare din România să mai înregistreze creşteri explozive ca în anii anteriori, dat fiind că piaţa este pseudosaturată în prezent.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO