Anul trecut, magazinul online a înregistrat o cifră de afaceri de 1,2 milioane euro, iar pentru 2016 mizează pe o creştere de 50% a veniturilor. Serviciul de livrare în străinătate a fost lansat recent ca urmare a cererilor primite de la românii care trăiesc în afara ţării. „Fiind un serviciu abia lansat, credem că anul acesta nu va depăşi 2% din totalul vânzărilor. În ceea ce priveşte primul an, vom urmări şi vom optimiza evoluţia, obiectivul nostru fiind să ajungă la 10% (din totalul vânzărilor – n. red.)”, a declarat Mihai Bucuroiu, fondatorul şi directorul de dezvoltare al Vegis.ro.
Magazinul online de produse naturiste a fost lansat în urmă cu patru ani, iar de atunci vânzările au crescut constant, în condiţiile în care tot mai mulţi români sunt interesaţi de un stil de viaţă sănătos şi de o nutriţie bazată pe alimente naturale şi ecologice. Anul 2015 a fost cel mai dinamic pentru Vegis.ro, vânzările magazinului online crescând cu peste 40% faţă de anul anterior.