Business Hi-Tech

Start-up-ul Vestinda a strâns peste 446.000 de euro în actuala rundă de finanţare, peste ţinta de 375.000 de euro

Alin Breabăn, cofondator al Vestinda

Alin Breabăn, cofondator al Vestinda

Autor: Ioana Nita

06.03.2024, 00:04 224

Start-up-ul local Vestinda, care dezvoltă o platformă de management al investiţiilor automatizate, a reuşit să obţină până în prezent 446.500 de euro în actuala rundă de finanţare pe care o are în derulare inclusiv pe platforma de equity crowdfunding Seedblink. Ţinta sa iniţială pentru această rundă era de 375.000 de euro, din care suma vizată în campania pe Seedblink era de minimum 75.000 euro şi maximum 150.000 de euro. Campania de strângere de fonduri pe Seedblink se încheie pe 10 martie, iar până acum 39 de investitori privaţi au pariat pe proiectul Vestinda.

"Suntem foarte încântaţi să vedem interesul pe care Vestinda îl generează în rândul investitorilor. Este încă o validare că inovaţia cu care am venit aduce şi valoare. Încă o confirmare că investiţiile pot fi gestionate într-un mod eficient şi automat – folosind tehnologia de pe Wall Street oriunde în lume. Oamenii care s-au alăturat rundei de investiţie sunt utilizatori ai platformei, prieteni apropiaţi, asociaţi şi parteneri, mentori şi advisors, dar şi oameni pe care nu îi cunoaştem dar care cred în viziunea noastră. Asta nu poate decât să ne bucure şi să ne dea motivaţie. Ne bazăm în continuare pe cei care au pus banii şi sunt alături de noi în această călătorie de a construi o platformă de investiţii plecând din România", a declarat pentru ZF Alin Breabăn, cofondator al Vestinda.

Start-up-ul a început runda de finanţare chiar de anul trecut, când a obţinut 265.000 de euro (285.000 de dolari) de la Techstars Boston, cel mai mare accelerator pentru start-up-uri tech, şi de la dPixel, fondul de investiţii al băncii Sella din Italia. Iar la începutul acestui an s-au alăturat rundei şi investitori de tip business angels din comunitatea Bravva Angels. Totodată, la rundă au contribuit şi înşişi fondatorii Vestinda - Alin Breabăn şi Diana Drăjneanu - cu o sumă de 35.000 de dolari.

Finanţarea va fi folosită în principal în zona de dezvoltare de produs, start-up-ul având în plan să se axeze şi pe zona B2B, furnizând tehnologia sa în sistem „white label“. Platforma Vestinda are în prezent peste 10.000 de conturi create din peste 50 de ţări, iar pentru anul acesta start-up-ul ţinteşte să atingă pragul de 200.000 de dolari pentru veniturile recurente anuale.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO