Telekom renunţă la brandul Dolce pentru posturile TV proprii cu profil sportiv

miercuri, 00:00 Autor: Adrian Seceleanu

Televiziunile cu profil sportiv ale grupului Telekom România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de servicii de comunicaţii, au trecut de la brandul Dolce Sport la Telekom Sport, conform unui anunţ al operatorului. “Telekom Sport este noul brand sub care Telekom va aduce în casele românilor evenimente din lumea sportului”, conform companiei. Fostul Romtelecom, care a intrat în 2006 pe piaţa de televiziune prin satelit sub brandul Dolce, a lansat 4 ani mai târziu posturile TV proprii cu profil sportiv sub numele Dolce Sport. Telekom este al doilea jucător de pe piaţa de servicii TV, cu 1,5 milioane de clienţi. Posturile grupului vor difuza în decembrie în exclusivitate în România Campionatul Mondial de handbal feminin, la care participă şi România.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 13.09.2017

 
Cuvinte cheie:
brand
, sportiv
, profil
, tv
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide