Business Hi-Tech

UPC a modernizat jumătate din reţeaua de 115 casierii

Autor: Adrian Seceleanu

06.02.2011, 23:45 90

UPC, numărul doi pe piaţa locală de servicii TV, a deschis înultimul an opt magazine de tip Concept Store - în care clienţii auacces la o zonă de demonstraţii în care pot testa serviciile deinternet sau televiziune HD - ca parte a unui proiect demodernizare a reţelei de casierii demarat de operator în 2009.

Un alt Concept Store va fi deschis în această săptămână şi înPiaţa Victoriei din Timişoara, potrivit unei informaţii publicatede operator în Monitorul Oficial.

Prin proiectul demarat în anul 2009 compania a schimbat nu doardesignul magazinelor, ci şi modul prin care oamenii din acestepuncte de prezenţă interacţionează cu abonaţii, cu scopul de aîmbunătăţi serviciile de relaţii cu clienţii, dar şi vânzările.

Spre exemplu, oamenii din casierii care anterior doar încasaufacturile pot acum să întrebe, în anumite condiţii, clienţii dacănu vor să achiziţioneze şi alte servicii.

Pe lângă cele 9 Concept Store-uri, compania a modernizat până înacest moment şi alte 45 de casierii.

În aceste unităţi a fost schimbat designul şi modul de lucru alpersonalului, însă din unităţi lipseşte, faţă de Concept Store-uri,zona de demonstraţii în care sunt instalate monitoare touch screen.UPC intenţionează să modernizeze şi restul de 61 de casierii.Compania are în prezent 115 puncte de prezenţă, faţă de 120 în anul2009.

UPC este numărul doi pe piaţa locală de servicii TV, cu 1,156milioane de clienţi la finele lunii septembrie 2010.

Compania are şi 256.000 de clienţi pe internet şi peste 140.000de abonaţi la serviciul de telefonie fixă. Cel mai mare furnizor deservicii TV şi internet prin linii fixe din România este companiaromânească RCS&RDS.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO