Business Hi-Tech

UPC îşi reînnoieşte portofoliul de produse pentru a atrage noi clienţi

UPC îşi reînnoieşte portofoliul de produse pentru a atrage noi clienţi

Autor: Magraon Andreea

16.09.2010, 23:25 86

UPC, numărul doi pe piaţa locală deservicii TV, şi-a reînnoit portofoliul de produse pentru a atragenoi clienţi, reducând tarifele, în condiţiile în care rivaliiRomtelecom şi RCS&RDS continuă să crească prin achiziţii. Noulportofoliu de produse include trei pachete predefinite pentruserviciile de televiziune, internet şi telefonie fixă, dar şi alte60 de variante de abonamente pe care clienţii le pot alege înfuncţie de nevoi.

"Flexibilitatea e numai unul dintre avantajele nouluiportofoliu. Vrem să le permitem clienţilor să-şi aleagă propriileservicii în funcţie de nevoile şi posibilităţile financiare", spuneDragoş Militaru, directorul comercial al UPC.

Operatorul a crescut vitezele de internet şi scăzut tarifele cupână la 30%. Astfel, clienţii serviciilor de televiziune pot aveainternet gratuit la o viteză de descărcare de 256 kbps, dar plătesco taxă de instalare de 49,6 lei o singură dată, sau pot alege unuldintre abonamentele de 3 Mbps, 15 Mbps sau 25 Mbps la preţuri de18,6 lei, 31, lei sau 37,2 lei/lună.

În ceea ce priveşte televiziunea digitală, există trei pachetede abonamente cu preţuri între 24,8 lei şi 62 de lei. Numărul decanale variază între 60 şi 113.

De asemenea, serviciul de telefonie mobilă se împarte în treipachete: Alo Esenţial care costă 6,2 lei pe lună, Alo Seara şiWeekend - 18,6 de lei şi Alo Non-Stop - 24,8 lei.

UPC România a obţinut în al doilea trimestru venituri mai maricu 1% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp cenumărul total al abonaţilor a scăzut cu 3,1%. Numărul contractelorcu clienţii a scăzut la 1,589 milioane la 30 iunie 2010, cu 54.400mai puţini decât la finele primului trimestru.

Compania a pierdut clienţi pe segmentul de cablu analog, atâtdin cauza condiţiilor dificile de piaţă, dar şi ca urmare apromovării agresive a serviciilor de televiziune digitală şi HD,potrivit reprezentanţilor operatorului. Compania a înregistratcreşteri ale bazei de clienţi pe cablu digital, HD, internet şitelefonie.

UPC România avea, la jumătatea acestui an, 737.100 de clienţi peserviciile de cablu analog, 254.000 pe cablu digital, 187.400 peDTH (televiziune prin satelit), 263.500 pe internet, respectiv147.400 pe telefonie.

Cel mai mare jucător de pe piaţa locală TV este RCS&RDS, cuaproximativ 2,7 milioane de clienţi. Numărul trei pe piaţă esteRomtelecom.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO