Business Hi-Tech

Veniturile eMag din România au crescut în 2016 cu 45%, la 2 miliarde de lei

Veniturile eMag din România au crescut în 2016 cu 45%,...

Autor: Ioana Nita

11.05.2017, 00:07 757

Retailerul online eMag,ro, cel mai mare jucător de pe piaţa locală de profil, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 2,02 miliarde lei, în creştere cu 45% comparativ cu 2015, avansul fiind susţinut de investíţiile în tehnologie, de extinderea gamelor de produse comercializate, dar şi a punctelor de livrare, precum şi de evoluţia consumului la nivel naţional.

„Lăsând la o parte impactul pe care l-a avut piaţa în sine - creşterea consumului cu circa 20%, creşterea a fost generată în principal de partea de tehnologie, extinderea gamei de produse şi apropierea de client – deschiderea de noi showroom-uri şi adăugarea de noi puncte de livrare (prin poştă)“, a explicat Iulian Stanciu, CEO-ul eMag.

Activitatea eMag.ro este gestionată de compania Dante International, care operează de asemenea şi operaţiunile eMag din regiune – Bulgaria şi Ungaria. Astfel, compania a raportat pentru anul trecut venituri cumulate de 2,4 miliarde lei, plus 46% faţă de 2015.

Anul viitor, grupul eMag din care fac parte retailerii online eMag, Fashion Days şi PC Garage şi compania Conversion Marketing are în plan să creeze câte o entitate juridică în fiecare ţară în care operează pentu a administra activitatea local.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO