Veniturile Fashion Days au urcat cu 17% în 2016, dar pierderile s-au dublat

26 apr 2017 Autor: Ioana Nita

Fashion Days Shopping SRL, cel mai mare retailer de modă online de pe piaţa locală, cu operaţiuni şi pe pieţele vecine, în Bulgaria şi Ungaria, a înregistrat anul trecut o pierdere netă de 14,2 milioane lei, aproape dublă faţă de 2015, când a raportat pierderi de 7,6 milioane lei, potrivit datelor disponibile pe site-ul Ministerului de Finanţe. Per total, afacerile companiei s-au ridicat la 228,2 milioane lei în 2016, conform sursei citate.

Comparând afacerile din 2016 cu cele din 2015, când compania încă era prezentă în 7 ţări, rezultă o rată de creştere a veniturilor de 3% faţă de anul anterior. Comparând încasările pentru aceleaşi ţări pentru cei doi ani, rata de creştere este de fapt mult mai mare, a explicat pentru ZF Robert Berza, directorul general al grupului Fashion Days.

„Cumulat, veniturile Fashion Days în cele trei ţări au crescut cu 17%, în 2016, comparativ cu anul anterior”, a declarat el.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 26.04.2017

 
Cuvinte cheie:
Fashion Days
, venituri
, marketing
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide