A fost respinsă la interviul de angajare la un gigant din industria cosmeticelor, apoi şi-a făcut propria afacere cu care vinde de 84 de mil. dolari

30 oct 2014 Autor: Oana Stupinean

O antreprenoare de 27 de ani, respinsă la interviul de angajare de la producătorul de parfumuri Lancome, şi-a dezvoltat propriul magazin de cosmetice, cu vânzări de 84 de milioane de dolari, după ce a devenit celebră pe YouTube cu tutoriale de machiaj care au însumat peste un miliard de vizualizări, scrie Business Insider.

La doar 27 de ani, Michelle Phan, respinsă de brandul Lancome, are 7 milioane de abonaţi pe contul propriu de YouTube, unde postează clipuri scurte cu instrucţiuni de machiaj. Businessul fondat de Michelle, magazinul online ipsy, oferă pe bază de abonament clienţilor mostre de cosmetice numite GlamBags în valoare de 10 dolari. Vânzările ipsy au atins anul acesta 84 de milioane de dolari, conform Business Insider.

Succesul lui Michelle a atras atenţia mai multor nume mari din industria cosmeticelor. Anul trecut, brandul francez L’Oreal a lansat o linie cosmetică, numită EM by Michelle Phan.

La începutul acestei luni, Phan şi-a lansat cartea “Make-up”, în care relatează faptul că brandul cosmeticelor şi parfumurilor de lux Lancome nu a angajat-o în departamentul de vânzări, invocând motivul lipsei de experienţă. După succesul înregistrat pe YouTube, Phan a devenit purtătorul de cuvânt pentru Lancome.

 

 
Cuvinte cheie:
ipsy
, cosmetice
, lancome
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide