Business Internaţional

Retailerul german Metro a avut pierderi de 65 mil. euro

31.10.2007, 19:14 29

Compania Metro, cel mai mare retailer din Germania, a inregistrat pierderi mai mici decat se anticipa in trimestrul al treilea, scrie Bloomberg. Totodata, compania si-a revizuit in crestere tinta de vanzari pe 2007 datorita incasarilor din pietele emergente, inclusiv Rusia. Pierderea neta a companiei a fost de 65 de milioane de euro, respectiv 20 de centi/actiune, comparativ cu profitul de 81,5 milioane de euro, respectiv 25 de centi/actiune, din trimestrul al treilea al anului trecut. Vanzarile retailerului au crescut cu 10,8% in perioada iulie-septembrie 2007, la 15,7 miliarde de euro. Compania, care este cunoscuta in Germania prin intermediul magazinelor universale Kaufhof, a deschis mai multe magazine de electronice si de tip outlet in Rusia, Polonia si China, tari in care ritmul de crestere economic este mai accelerat decat in Germania. Retailerul, care vinde bunuri incepand cu alimente si terminand cu electronice, detine 893 de magazine in afara Germaniei. In Germania, vanzarile Metro au crescut cu 6,9%, pe fondul achizitiei a 85 de magazine de tip outlet apartinand Wal-Mart. Tranzactia va afecta evolutia profitului Metro din 2007, declara Hans-Joachim Koerber (foto), CEO al companiei, care va fi inlocuit in aceasta saptamana de catre Eckhard Cordes.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO