Reţeaua germană, unul dintre cei mai agresivi jucători de pesegmentul discounterilor la nivel mondial, şi-a asigurat o poziţieimportantă pe piaţa din România în 2011 după ce a preluat înfebruarie 2010 reţeaua de magazine de tip discount Plus, după cediscuţiile au început încă din 2009. Consiliul Concurenţei aaprobat tranzacţia la sfârşitul anului trecut.
Principala luptă pentru Lidl se va da pe segmentul discounterilor,estimat de ZF la circa 1,8-2 mld. euro, cu Profi (fondul deinvestiţii Enterprise Investors), Macro - fostul Minimax (DinuPatriciu), Kaufland (Lidl & Schwartz - acelaşi grup), Penny şiPenny XXL (Rewe Group). Cei şase jucători (inclusiv Plus) deţineaula începutul anului, la nivel naţional peste 400 de magazine.Segmentul magazinelor de tip discount este singurul din retailulmodern care acoperă toate judeţele din România.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels