Companii

Alstom: Businessul nostru este stabil datorită contractului de la metrou

Andreas Knitter, Alstom: Pentru a construi o fabrică de material rulant în România ar trebui să existe o comandă mare.

Andreas Knitter, Alstom: Pentru a construi o fabrică de material rulant în România ar trebui să existe o comandă mare.

Autor: Andreea Neferu

11.06.2014, 00:06 434
Andreas Knitter, senior vicepreşedinte al diviziei europene de transport din cadrul grupului francez Alstom, spune că industria de material rulant pentru transportul feroviar sau de metrou lucrează în prezent la subcapacitate la nivel internaţional şi că o investiţie într-o fabrică de profil în România ar fi justificată doar de existenţa unor comenzi foarte mari de ­trenuri.
 
„Industria noastră are o supracapacitate la nivel global. Nu putem generaliza, dar pentru a construi o fabrică de material rulant în România ar trebui să existe o comandă mare. Pentru zece trenuri spre exemplu, investiţia nu ar fi justificată“, a spus Knitter.
 
În România în prezent se produce material rulant destinat transportului feroviar la Craiova, unde firma Softronic realizează rame şi locomotive electrice, dar şi la Arad, unde Astra Va­goa­ne Călători produce vagoane de călători, potrivit Mi­nis­terului Transporturilor.
 
Reprezentantul companiei Als­tom, care din 2003 se ocupă de mentenanţa me­­troului bucureştean, spu­­ne că biroul din Româ­nia al companiei este al doilea cel mai mare din regiune, după cel din Polonia.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO