Companii

Brandul francez de modă Camaieu face afaceri de 16 milioane lei cu şase magazine

Brandul francez de modă Camaieu face afaceri de 16...

Autor: Cristina Roşca

28.07.2016, 00:05 1997
Brandul francez de modă Camaieu, prezent pe piaţa locală din 2010, deţine doar şase magazine în România, un indiciu al unei strategii foarte prudente dacă se ia în calcul că într-un interval similar competitorii săi au ajuns la zeci de unităţi.

Jumătate din magazinele francezilor sunt în Capitală. Restul sunt împărţite între cele mai mari oraşe din ţară, respectiv Cluj, Timişoara şi Iaşi. În provincie toate magazinele sunt deschise în mallurile grupului Iulius, controlat de Iulian Dascălu.

Şi în Bucureşti, la fel ca în provincie, magazinele sunt amplasate în centre comerciale şi malluri, respectiv AFI Palace Cotroceni, Militari Shopping Center şi centrul comercial Orhideea, conform informaţiilor disponibile pe site-ul propriu.

Strategia brandului Camaieu de a se extinde în centre comerciale şi malluri este similară cu a tuturor celorlalte branduri de pe piaţă în contextul în care în marile oraşe nu există artere de shopping bine dezvoltate pentru brandurile mass-market. În ultimii ani centrul vechi al Bucureştiului, de exemplu, a început să atragă branduri de modă precum H & M sau S-Karp, însă expansiunea retailului într-o zonă dominată clar de restaurante şi cafenele este abia la început.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO