Companii

Brandul românesc de modă PNK Casual a ajuns pe 20 de pieţe externe

 Brandul românesc de modă PNK Casual a ajuns pe 20 de...

Autor: Cristina Roşca

06.12.2017, 00:07 1258

Brandul românesc de modă PNK Casual a ajuns la trei magazine monobrand în Bucureşti, însă hainele companiei sunt vândute şi printr-o serie de multibranduri pe piaţa locală. Mai mult, hainele PNK Casual sunt prezente pe 20 de pieţe externe, iar fondatoarele vorbesc chiar de primele magazine proprii în afara ţării.

„Prospectăm permanent şi piaţa din România pentru extinderea reţelei de magazine unde preferăm în special locaţiile stradale în centre de oraş. Datorită orientării noastre către internaţional, prospectăm în prezent şi alte pieţe pentru deschiderea de magazine“, spune Georgiana Curuia, executive manager şi acţionar. Ea a fondat businessul în 2002, iar ulterior  i s-a alăturat sora sa Patricia Niculae.

De mai bine de doi ani PNK Casual a început şi distribuţia internaţională, iar eforturile investiţionale ale companiei se concentrează acum pe dezvoltarea pieţelor externe. Hainele brandului sunt realizate în fabrica proprie din Capitală.

Businessul PNK Casual a fost lansat pe piaţă în 2002, însă iniţial produsele companiei erau vândute în magazinele partenere. 

Trei ani mai târziu a fost lansată şi propria reţea de retail.  Potrivit ultimelor date ale ZF activităţile din producţie şi retail ale pnk casual sunt operate prin mai multe companii, dintre care PINK Media şi Pink Fashion, cu afaceri cumulate de circa 6,5 milioane de lei anul trecut, în creştere cu circa 10% faţă de anul anterior.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO