Companii

Businessul restaurantelor La Plăcinte s-a apropiat de 30 de milioane de lei după o creştere de aproape 15% în 2016

Businessul La Plăcinte a luat naştere în Republica Moldova, unde sub acest brand sunt deschise în prezent 13 unităţi, conform site-ului propriu

Businessul La Plăcinte a luat naştere în Republica Moldova, unde sub acest brand sunt deschise în prezent 13 unităţi, conform site-ului propriu

Autor: Mădălina Dediu Panaete

06.07.2017, 00:05 429

Compania a intrat pe piaţa din România în toamna lui 2013 şi a crescut în primii ani de viaţă puternic, uneori chiar triplându-şi businessul. Anul trecut avântul s-a temperat, dar şi expansiunea.

Lanţul de restaurante La Plăcinte are în prezent 12 unităţi în România, la fel de multe ca în urmă cu un an, arată datele de pe site-ul propriu. Dintre acestea, opt sunt în Bucureşti, iar celelalte sunt amplasate în mari oraşe ale ţării, mai exact la Iaşi, Sibiu, Braşov şi Ploieşti. În primii ani de activitate compania s-a extins puternic şi anunţa planuri ambiţioase pen­tru a acoperi atât Capi­tala, cât şi alte oraşe im­portante. Totuşi, în ulti­mul an pe site-ul com­pa­niei nu apar alte unităţi nou deschise. Re­pre­zen­tanţii La Plăcin­te sunt printre cei mai discreţi din piaţă, astfel că sin­gurele informaţii dispo­nibile sunt cele publice. În urmă cu circa doi ani, antre­prenorul mol­dovean Andrei Tranga, care deţine businessul, a adus în Româ­nia şi un al doilea format de busi­ness, pizzeriile Andy’s Pizza. Iniţial a fost des­chis un local în centrul vechi al Capitalei, însă acesta a fost închis, iar businessul s-a transformat într-unul exclusiv pe zona de livrare. De altfel, şi La Plăcinte are divizie de livrare, însă doar în Bucureşti.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO