Calea Victoriei, „resuscitată“ de noi chiriaşi. Ikea şi brandurile de modă Bigotti şi Roberto Italia animă atmosfera de pe Calea Victoriei, după o perioadă de închideri

1 mar 2017 Autor: Alina-Elena Vasiliu

Calea Victoriei, unul dintre bulevardele celebre ale Bucureştiului, emblematic din punct de vedere comercial, pare să se revigoreze după ce noi retaileri şi-au făcut curaj să deschidă magazine în zonă.

Ikea, Bigotti şi bran­dul italienesc Roberto Italia sunt câţiva dintre chiriaşii care s-au uitat către Calea Victoriei pentru a-şi semnala pre­zenţa cu spaţii co­merciale, deşi clădirile de pe bulevard sunt vechi şi multe dintre ele au nevoie de lucrări de consolidare.

Retailerul suedez de mobilă Ikea a ocupat un spaţiu la numărul 46 de pe Calea Victoriei, unde însă nu sunt vândute produse, spaţiul fiind amenajat sub numele Popas Urban. Locaţia este deschisă până la sfârşitul lunii martie.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 01.03.2017

 
Read this article in english on www.ZFenglish.com
Cuvinte cheie:
Calea Victoriei
, chiriasi
, Ikea
, branduri
, moda
, Bigotti
, Roberto Italia
, magazin
, amenajare
, bulevard
, magazine
, spatii
, shopping
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide