♦ Consumatorii aleg să cumpere articole de îmbrăcăminte second-hand fie din dorinţa de a fi mai sustenabili şi de a contribui la reducerea deşeurilor textile, dar şi pentru că au posibilitatea de a include în garderoba lor piese de brand la un preţ mult mai accesibil ♦ Magazinele second-hand mizează pe volume, căci preţul articolelor la mâna a doua este unul cu mult redus în comparaţie cu cel al unei piese de brand aflată la prima achiziţie.
Hainele vintage sau second-hand îşi fac din ce în ce mai mult loc în dulapurile consumatorilor români, care se uită astăzi la calitate şi la preţ. În acelaşi timp, reţelele de magazine second-hand se dezvoltă, iar în piaţa de modă la mâna a doua îşi fac loc tot mai multe branduri şi magazine amplasate în zone cât mai centrale ale marilor oraşe.
Consumatorii aleg să cumpere articole de îmbrăcăminte second-hand fie din dorinţa de a fi mai sustenabili şi de a contribui la reducerea deşeurilor textile, dar şi pentru că au posibilitatea de a include în garderoba lor piese de brand la un preţ mult mai accesibil.
„Oamenii se uită, în primul rând, la calitatea produsului, la material, la starea în care se află hainele. Consumatorul român caută din ce în ce mai mult unicitate. Un client, atunci când cumpără haine din magazine second-hand, are în minte faptul nu se îmbracă identic cu alţi oameni, cu haine din mall, unde trendurile se schimbă constant. (...) La Moda More avem categoria de piese de brand, cu haine Calvin Klein, Chanel, Gucci sau Guess, iar în rest, în proporţie de 80%, avem haine din lanţul Inditex, de la Benetton, H&M, dar şi MaxMara, Burberry sau Tommy Hilfiger“, a spus pentru ZF Ana Ciorap, fondatoarea brandului de magazine second-hand Moda More din Bucureşti.